19 Nisan 2014 Cumartesi

keçeden kapı süsü

Allah ın izniyle haziranda doğacak minnak kızım için kapı süsü yaptım.Aslında ben bi yerde bi uçurtmayı görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti.İşte bu uçurtmayı yapınca aklıma kapı süsü yapma fikri geldi.
Daha sonra simide hoşgeldin bebeğim yazan kurdeleyi doladım ve kenarlarına da tül diktim.İşte bu hale geldi.
Sonrasında uçurtma hangi konseptle iyi gider tabikine doğa konseptiyle dedim ve yanına da bu ağacı yaptım.
Nası güzel oldu ayyy kıyamam diyerekten bunları yapıitırınca baktım ki boşluklar kalıyo...Onları da bu şirin kuşum kelebeğim ve kız ile doldurdum..



İsmi henüz belli olmadığı için de sonradan yapılmak üzere şimdilik kızım yazan bi boşluk bıraktım.Ben ECRİN düşünüyorum ama eşim başka bi isim bul diyor...Bakalım mini mini yavrum doğduğunda hangi isimle çağrılacak...
Bu kapı süsündeki şu kız bebek hiç hoşuma gitmiyordu onu değiştirdim sonunda.Yeni hali mi? İşte böyle;

Bi günümü aldı bunu yapması ama değdi doğrusu...Bu çok çok hoşuma gitti... Balerin bebek... MAALESEF bunu yaparken telefonumda bir sorun vardı ve yapım aşamalarını fotoğraflayamadım..Bu arada kızımızın ismi kesin olarak ECRİN olmayacak...Bilge konusunda anlaşmaya vardık eşimle..Biraz eski bir isim ama benim de hoşuma gitti...Artık bu kapıs süsündeki kızım yazısını kaldırıp BİLGE mi yazsam...Evet evet aynen öyle yapıyım bitmiş halini de burda paylaşıyım...Allaha emanet olun...Duayla..
Evet günler yaklaştıkça isim konusunda da karar kıldık gibi...Hala gibi ama ben yine de kapı süsüne BİLGE yazdım...İşte burda...
Nasıl olmuş harfleri dolgulu yaptım ama seçtiğim yazı tipinden sanırım dikmesi ve doldurması beni bayağı zorladı...Bi daha yaparsam kesinlikle dolgulu yapmak yok...Kalın keçeden kesip yapıştırıvercem ohhhh miss.Sonra bi de dedim keşke ismi tek renk yapsaydım liladan. Ama artık çok geçti..Bi de o kadar uğraşınca kıyamıyo insan..Yani ben kıyamadım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler