19 Nisan 2014 Cumartesi

bebeğimin battaniyeleri....

Her şey bu battaniyeyle başladı aslında...Kızıma benden hatıra olarak kendi yaptığım bişeylerin kalmasını istedim. O sırada cinsiyeti belli olmadığı için unisex bi renk olan kırmızı renk ponponlu ip aldım 4 adet tanesi 4 tl den.... ve ortaya bu çıktı.

Pofuduk mu pofuduk yumuşacık bi battaniye oldu. Bi de kenarına beyaz kurdelesini geçirdim mi tamam oldu.
Sonra bi tane yetmez deyip geçtim dikiş makinemin başına ortaya bu çıktı....

Bi tane de bi mağazada gördüğüm ve çok beğendiğim ve fiyatı 15 tl olan bu şirin pembe battaniyeyi de alıverdim.

Ablacım da sağolsun çeyizime bu şirin mi şirin bebek yastığını örmüş. Ona da bi yastık yapıverdim mi tamam oldu.
Nasıl ama çok güzeller dimi. Bebek beklemek dünyanın en güzel şeyi....Rabbim olmasını isteyen ve bunun için çare arayan herkese nasip etsin....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler