19 Nisan 2014 Cumartesi

kelebekli bebek battaniyesi

Haziranda doğacak kızıma http://www.evimbenimatolyem.com/2012/11/kelebekli-pike.html adresinde gördüğüm bu şirin mi şirin kelebekli pikeyi yaptım.
İlk önce tabiki de keçeden kelebeklerimi kestim. Daha sonra düz pembe bi kumaş üzerine 1 metrekare olacak, desenli tülümü diktim...SONRA DA kelebekleri ikiye katlayarak önce arkadan sonra da önden düz bi şekilde olmak üzere iki defa diktim.Bu işlem biraz yorucuydu çünkü dikiş makinemde diktiğim için sürekli iğne ve iplikle uğraşmak zorunda kaldım. 
Kelebeklerin ortasına da silikon tabancasıyla beyaz inci boncuklar dikmeyi düşünüyorum. Sonra altına da beyaz bi kumaş diktim mi bitecek.. Ve benim tatlı kızımın bebek arabasına örtmek üzere kullanılacak...
Trabzon a gitttiğimde keçe aldığım yerde bu boncuk ve çiçek tozu yapımında kullanılan şeyleri görünce aklıma kızımın battaniyesi geldi...
ben de kelebek anteni yapıp boncuklarla yapıştırdım...böyle çok şık bişey oldu...
üstelik tahmin ettiğim kadar da zamanımı almadı....sadece yarım saatte bütün anten ve boncukları silikon tabancasıyla yapıştırıvermiştim.....şimdi tek korkum yıkadığımda anten veya boncukların dökülmesi....artık elimde dikkat ederek yıkıcam napalım....o kadar uğraştım, emek verdim.... bu güzel battaniyeden bütün bebişlere anneleri de yapar inşallah....çok şirin yahu...görenler de bayılıyor.... ben de...Allaha emanet olun dostlar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler