26 Mayıs 2014 Pazartesi

baykumaş dolusu mutluluk:)

öncelikle herkese merhabalar...bloguma giremeyeli baya olmuş...elbette bir sürü şey yaptım ama telefonumun azizliğine uğradım...telefonumun kamerasında bir sorun oluşunca ne yaptım ne ettim paylaşamadım sizlerle....ilk olarak baykumaştan bir sürüüü kumaş aldım...Tuğçe hanım da bir sürü hediye kumaş gönderince beni aylarca oyalayabilecek kumaşım oldu....


Şunların güzelliğine bir bakın....Benim favorim en alttaki bu mavili şifon kumaş....Onunla kendime etek dikeceğim inşallah....Şimdilik hiç bir şey dikmedim sadece 3 tane çanta diktim...Ama onları paylaşmak istemiyorum...Dikişimi böyle böyle geliştireceğim..Tuğçe hanım sağolsun dikiş denemelerim için kullanıp atacağım, yanlış olsa da kumaş ziyan oldu diye üzülmeyeceğim bir sürü kumaş göndermiş..Şimdilik onları dikiyorum...Olur da güzel bi tane dikersem elbette paylaşırım... Bu arada cumartesi doktora gittik. Canım kızım 37 haftalık ve boyu 50 cm kilosu 3.100 gr olmuş...Sancıları durduran ilacı da bıraktırdı doktorum...Kızlar her an doğum yapabilirim:)Hayırlıs olsun inşallah herşeyin...Allaha emanet olun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler