1 Mayıs 2014 Perşembe

kapı süsü

maalesef bebeğim 32 haftalık olduğunda çalışabilir raporu almak için gittiğim doktordan hiç de iyi haberlerle dönmedim. nst de sancı çıkınca bir gece hastanede kalmak zorunda kaldım.serumlar, ilaçlar, bebeğim için de akciğer geliştirici iğneler...geçen hafta benim için çok zor bir haftaydı...nerdeyse hiç kalkmadan bütün hafta yattım erken doğum riskini atlatmak için....kızım erken doğarsa 5 hafta küvezde kalacaktı ve onu öpüp koklayamadan, dokunup sevemeden 5 hafta bir cam fanustan bebeğime bakacaktım...moralim çok bozulmuştu...bol bol kuran okudum, dua ettim...Rabbim de yüzüme baktı heralde ki pazartesi günü girdiğim nst de sancı çıkmadı....doktor çalışmama izin vermedi. mecburen doğum iznine ayrılmış oldum...şimdi eskiden yarım kalan işlerim, keçelerim hepsini yapmak için fırsatım var ama bu seferde içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor. sanki içim çekilmiş gibi...her trabzon a gidişimde bebeğime mutlaka bişeyler alan ben bebek kıyafetlerine bakmak bile istemedim...Rabbim evlatlarımızla imtihan etmesin, kızım doğmadan en zor imtihanın evlatla yapılan imtihan olduğunu anladım...Neyse ki uykusuz ve kabus dolu geceler, korkular, panik ve endişeler 1 haftalığına geride kaldı...Haftaya çarşambaya kadar ne olur bilinmez tabii ama benim en büyük doğum benim pıtırcığım karnımda haftasını tamamlar da zamanında sağ salim doğar inşallah.Rabbim benim kelebeğimi bütün yavruları ve bütün anneleri korusun inşallah....Amin
Biraz hüzünlü bir yazı oldu ama bütün bu acıların arasında kafamı dağıtmak için dün akşam yaptığım kapı süsünü paylaşmak istedim sizlerle...
gelelim şimdi nasıl yaptığıma....önce yuvarlak köpük aldım 6 tl ye...üzerine dolamak için de 3 tl ye simli kurdele aldım....köpüğe kurdeleyi doladıktan sonra düğünümüzde gelen ve kullanmadığımız çiçeklerden bir kısmını kestim ve silikon tabancasıyla yapıştırdım.işte böyle güzel bişey ortaya çıktı ...yarım saatte bitti. yapımı da çok kolay oldu...hemen kapıma bi güzel astım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler