15 Mayıs 2014 Perşembe

kundakta bebek şekerlerimm...

Geçen haftadan beridir bahar temizliği yapıyoruk eşimle birlikte..Daha doğrusu benim erken doğum riskim olduğu için neredeyse her şeyi o yaptı.. Kuzucum benim kıyamam da ona ama napalım mecburen....Camları sildi...Ben perdeleri yıkadım o taktı...Mutfak dolabını ben silerim dememe rağmen kendisi sildi...Halıları da yıkamaya verdi..Bi tek buzdolabı fırın yatak odasındaki dolap silinecek...Onları da rabbim içime bi istek verse yapacam inşallah ben...Neyse o bunları yaparken ben de keçeden en hoşuma giden bebek şekerlerinden kundakta bebek şekeri yapmayı denedim Ve ortaya bu güzellikler ortaya çıktı...


İlk önce kalıp çıkardım.. Çıkardığım kalıplardan ikişer tane kestim.Battaniye dikişi denilen dikişle diktim...Yapım aşamasını maalesef fotoğraflayamadım.Çünkü telefonumda bir problem vardı, resimleri çekiyor ama kaydetmiyordu... Neyseki salı günü doğum günümü kutlamaya gelen arkadaşım Esra bu problemi halletti de bu güzellikleri sizlerle paylaşma fırsatı buldum...Ben aslında hepsini krem rengi kurdeleyle yapacaktım ama eşim külrengi olan daha güzel duruyor deyince onu kırmadım bi kısmını kremle bi kısmını onun beğendiğiyle yaptım....Önce en son fotoğrafta gördüğünüz gibi kaşları iplikle işlemiştim ama sonra çok uzun sürdüğü için bu iş vazgeçip boncuk yapıştırmaya karar verdim. Şu an boncuğum olmadığı için bu bebişler gözsüz bekliyor...İnşallah cumartesi günü Trabzon a gittiğimde onları gözlerine kavuşturacağım.Krem rengi keçem sadece 33 taneye yetti. Şimdilik 33 taneler ama ben 50 tane yapmayı düşünüyorum... 50 tane de sanki çok gibi ama napalım artık fazla fazla veririz kızımı görmeye gelenlere... Bu bebişlerin arkalarına mıknatıs yapıştırılıp tülle bağlandıktan sonra kullanıma hazır hale gelecekler.. Şu an mıknatıs ve tül olmadığı için ayrıca krem rengi keçe ve kurdeleler de yetmediği için eksikler... İnşallah bitince tamamlanmış hallerini de paylaşırım... Allaha emanet olun...Duayla .....
Tamamlanmış hallerini de paylaşırım demiştim ama hala tamamlanamadılar...Pembe tüllü olanı mı beyaz tüllü olanı mı yapayım derken beyaz tüllü olanına karar verdim..Tamamen tembellikten onu yapması daha basit olduğu için:) Eşim de yardım etti sağolsun...Bunlar da magnetlenmek için magnetlerin gelmesini bekliyorlar... Magnetler yapıştırıldıktan sonra da isim etiketlerini yapıştıracağım inşallah..İsim etiketi için eğlenceli bişeyler düşünüyorum... Cee ben geldim ya da ANNNEEE BEN GELDİM gibi bişeyler bakalım ne yapacağım...ONU da yapınca onu da koyacağım inşallah. Baya parça parça oldu ama ne yapalım...Trabzon da yaşayınca malzeme bulmak güç oluyo..Sonra da böyle beklemeler gecikmeler oluyo işte...Bir kez daha Allaha emanet olun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler