13 Haziran 2014 Cuma

kız çocuk elbisesi diktim wayy...

Bunu diktim...Henüz mankenim olmadığı için dikiş makinemin önündeki sandalye bana mankenlik yapıyor:)
Bunu şirin yeğenim esma için diktim.İnşallah beğenir. Ben kumaşını pek beğendim...Siyah üzerine pembe çiçekli dökümlü  kumaş.. hemen fiyatına bakıyoruz sizin için...1.45 boy..en  80 cm olup fiyat 5 tl imiş.
Alın size 5 tl ye elbise..Kalıp için kendi tuniğimi kullandım..Dikiş payı bırakmadan kestim ki çok bol olmasın..Biraz da içerden diktim..Yeğenime nasıl olacağı hakkında hiç bir fikrim yok...
Biçtikten sonra alt dikilerini kol ağızlarını ve yakayı içine kıvırıp diktim...Yakasına da bir fiyonk diktim..Bi de bu şirin bandanayı diktim ..
Ha bi de aynı kendi tuniğimdeki gibi bağlamak için bi de yan kemerler ekledim.Yeğenim çok zayıftır da bu haliyle kesin bol gelir diye düşündüm:).. İnşallah beğenir de güle güle giyer...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler