15 Haziran 2014 Pazar

nereye gitti sancılar?

merhabalar herkeslere...dün doktora gitmiştim o yüzden bi şey yapamadım...yorgunluktan sızdım kaldım gelince...nst de hiç sancım çıkmadığı için biraz da canım sıkkındı...yani 32. haftadan beri olan ve erken doğum riski nedeniyle beni yatağa bağlayan sancılar şimdi doğumum yaklaşınca nereye gitti acaba...Allahın hikmeti işte...Sen ne istersen iste ne düşünürsen düşün ne planlarsan planla herşey olacağına varıyor...Bugün de kutu kaplıyım demiştim ama yapışkanlı kağıt satan yer kapalıydı hem de doktorum bol bol yürüyüş yap dediği için hava da güzel olunca eşimle 2 saat kadar yürüdük ama ben bittim..Hala çok yorgunum...Yarın da tekrar çağırdı doktorum..Beni iyice muayene edecekmiş..Bakalım neler olacak...Gelince inşallah olanları anlatacak kadar gücü kendimde bulurum...Çok mu yoruldum artık ne...

2 yorum :

  1. Herşey iyi diyecek. Kesin :)

    YanıtlaSil
  2. aynen:) herşey iyi dedi... çok şükür..ama hala sancı mancı yok bende...bugün 40 haftam doldu...gene kontrolüm var acaba ne olacak...yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil

teşekkürler