8 Haziran 2014 Pazar

şifon etek

aslında ben bu eteği dikeli bir kaç hafta oluyor...yayınlamak bugüne kısmetmiş...
şu kumaşın ciciliğine bakın...gökyüzü gibi...bu kumaşı da baykumaş tan almıştım.  hemi de sadece 3 tl ye...1.45 e  30 cm di...eni çok kısaydı ...aslında kumaşı alırken kendime şal yapma niyetiyle almıştım ama..boyu istediğim kadar uzun olmayınca yeğenime etek yapmaya karar verdim...yeğenim 5 yaşında adı da esmanur...altında astar olarak kullandığım mavi penyeyi de yine baykumaştan yine 3 tl ye almıştım....o 1.90 a 60 cm idi...hepsini kullanmadım tabi...BAYKUMAŞA BAKIN MUTLAKA arkadaşlar hem çok güzel kumaşlar var hem de çok uygun... ben fazla dikiş bilmediğim ve ilk dneemelerimi yaptığım için ucuz olanlardan almayı tercih etttim kumaşlar ziyan olmasın diye yane..Ama yine de giyilebilecek kadar bişeyler dikmeyi başarıyorum çoık şükür.
artanıyla da yine aynı yeğenime tayt fin bişeyler yaparım belki...küçük küçük parçalar da artttı. onları da bandana olarak değerlendirmeyi düşünüyorum...bende proje çooook...da zaman da çooook da...tembelim ya tembelim evet...
Kumaş şifon olduğu için etek ve astarı ayrı ayrı dikmeyi göze alamadım...Etek ve astarı tersten dikip çevirdim....Sonra bel kısmına da lastik geçirdim..O kadar büyük yapmışım ki lastiği bu göbekle bana bile oldu...Efendim bu göbekle derken normalde kilolu değilimdir de...38+3 haftalık hamileyim de ondan yane:)İnşalllah yeğenim de beğenir de giyer...DUAYLA KALIN CANLAR...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler