26 Ağustos 2014 Salı

keçeden oyuncak top

 Çoktandır aklımdaydı bebeğime keçeden oyuncak bir top yapma fikri...Babası kızımı uyuturken ben de bunu yapıverdim..Bu arada farkettim ki her postumda babası kızımı uyuturken diyorum, zira kızım uyumadan önce beşikte bir saat sallandığı için benim de o kadar sabrım olmadığı için genelde onu uyutma işini babası yapıyor..Hem okullar da tatilken yaptırabildiğim kadar iş yaptırıyım ona dimi.Okul açılınca yok yoruldum, yok yazılılar yok performans ödevleri yok notlar derken zaten bakmıcak biliyorum:) Ne fenayım ama...Neyse bu sefer yapım aşamasını da fotoğrafladım..Böyle yaprak dilimler kestim..Özellikle manzarayı da çektim, evimin manzarası da bu arkadaşlar,Trabzon da yaşamanın faydaları...

Sonrasında dilimleri keçe dikişi ile birbirine diktim..Üst ve alt kısımkara da yuvarlak parçalar diktim ki içine doldurduğum elyaflar dökülmesin..Bunu çok sevdim..İlk fırsatta daha büyüğüne de yapıcam..
Deneme sürüşünü de eşimle yaptık o kafa atmaya çalıştı, ben de manşet vurmaya çalıştım...Sanırım Bilge den çok eşimle biz oynucaz bunla..Sevgiler herkese..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler