27 Eylül 2014 Cumartesi

Anneye bayramlık lazımdı:)

Malumunuz hamilelikte alınan 17 kilo, sonrasında da emzirme çabasıyla bi türlü verilemeyip üstüne de alınan kilolar sebebiyle hala hamile pantolonlarımı giyiyordum..Bilge ye de bayramlık dikince e ben bayramda ne giycem ya dedim eşime, sakın bunu da dikmeye kalkma, gidelim Trabzon dan alalım bişeyler hem gezmiş oluruz dedi...OOOO havalar yağmurlu zaten bebeği mi tutcam şemsiyeyi mi, dükkan dükkan nası geziyim şimdi kucağımda bebek, zırt pırt ağlıcak zaten, o dolmuştan in bu dolmuşa bin, aralarda da işin yoksa yürü babam yürü....Uğraşamam ben ya dedim.Bi de siyah çiçekli bi kumaşım vardı nasıl olsa dikiş hataları görünmücek dedim, kendime bi güzel gaz verdim önce sonra da bunu diktim..Artan kumaşlarla cep bile yaptım, maksat dikiş olsun dimi..

Çalışma anından kareler....


Bu da bayram kombinim:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler