8 Eylül 2014 Pazartesi

bebelere battaniye:)

Aslında çok şey yapasım var hiç zaman yok...Dikiş odama gidiyorum keçelerim bizden oyuncak yap diyor, kumaşlarım bak benden ne güzel etek olur, benden gömlek olur püfür püfür ohh diyor..derilerim şu çantanın modeli çok güzelmiş bizden çanta yapsana diyor..Yünlerim kışa tunik örmeli bu kilolarla eski kıyafetlerini giyemezsin zaten diyor, blogum çoktandır beni ihmal ettin, bşeyler yazsana diyor....Ama BEBEK benim gazım var, ben açım, benim kakam var, benim uykum var, ben ilgi istiyorum, ben oyun istiyorum, ben kucak istiyorum, ben HERŞEY istiyorum diyor...Dolayısıyla bütün zaman ona harcanıyor..Diğerlerini yapmak istiyorsam uykumdan vermeliyim bunu anladım artık..Bu post u da uykulu gözlerle,kafam da tam yerinde olmayarak yazıyorum aslında...Neyse...Umarım bebek büyüdükçe bana da biraz zaman kalır..

Sevgili zümre min (aynı branştaki öğretmen demek) benden bir ay sonra bir oğlu olmuştu..yani yaklaşık 1.5 aylık oldu..her ne kadar bebek görmeye gidemesem de ona bir battaniye yapayım dedim...zamansızlıktan çoook basit bişi yapabildim ama olsun sonuçta el emeği göz nuru dimi?
Harfleri keçeden kesip pazen kumaşa iğneledim..
Sonra her birini tek tek özenle diktim...Bu kısmı beni epey oyaladı..ne zormuş arkadaş harfleri dikmek..O yana döndür bu yana döndür...

Arkasına da desenli bu kumaş dikildi mi ne güzel oldu dimi...


O da Bilge ye bu ayakkabıları almış bebek hediyesi olarak..Giyilmek için kızımın 6 aylık olmasını bekliyorlar...Yanii daha 3.5 ay var...OOOOO çok var çok..O zaman da kış olacak zaten, büyük ihtimalle sadece evde giyer.Ama çok şirinler dimi ben çok sevdim..İnşallah o da benim hediyemi sever.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler