24 Eylül 2014 Çarşamba

FOSFORLU BİLGE'M....

Ayy dur çok heyecanlandım şimdi bak..Kızıma ilk elbisesini diktim...Fosforlu fosforlu hem de....Tabikine de bayram elbisesi....Bi tane daha dikmeyi düşünüyom, malum bebe daha 3 aylık 4 gün nası giysin aynı elbiseyi...Giydirmek nasip olmasa da geçen bayram da bunu yapmıştım..
İşte budur:)

Bunlar da yapım aşamasında çektiğim fotolar...Anlatmaya gerek yok ki, kendim uydurdum uydurdum yaptım, ama bu sefer kalıp da çıkardım, teğel de yaptım, yani elbise kızçem için olunca daha bi özendim.:) Alt kısmını overloklayıp bıraktım şimdilik belki yarın kıvırırım, ayrıca o kadar kötü olmadı da fotoğrafın azizliği...

Ayy bişeyler daha kesin yazardım amma çoook uykum varrr, iki gecedir bu elbiseyle uğraşıyorum, ama değmiş dimi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler