14 Eylül 2014 Pazar

harfli yastık, istediğini yaz..(DIY)

Dünkü güneşli havayı görünce hemen bebeği kaptık dışarı çıktık eşimle...Ama Bilge hanım arabasında sürekli ağladı, o yüzden kucağımda taşımak zorunda kaldım..Yanımızdan araba geçerken de ağlamaya başlıyordu hemen eve döndük o yüzden:(  Bu gün de hava kötü zaten..Ben de daha önceden pinterestte gördüğüm bu fikri yapayım dedim hemen..Ben kızıma dekoratif amaçlı yastık yaptım ama çanta da yapılabilir, düz renk duck kumaş alınıp oturma odasına da yastık yapılabilir..Resimlerle anlatmaya çalıştım çok kolay zaten...


Malzemeler de çok az; düz renk bir kumaş harfli cetvel, beyaz tahta kalemi..

                      
YANLIZ SİZ BENİM YAPTIĞIM HATAYI YAPMAYIN...Kumaşı ikiye katlamıştım arkasına da çıktı..Sonradan farkettim.


Sağdaki de kızım için daha önceden yaptığım keçe, tül ve pon pon larla süslediğim dekoratif yastık..Benim favorim her zaman o..Ben de yapıcam ama nasıl diyenler buraya:)

YARDIIIM:) Arkadaşlar bi tane resim üzerine yazı yazma programı indirdim resmin kalitesini bozuyor ya..Bi de yan tarafta siyahlıklar kalıyo..Siz hangisini kullanıyosunuz?
Bizden size bolca sevgiler...


1 yorum :

teşekkürler