15 Eylül 2014 Pazartesi

ÖYLE GÜZELSİN Kİ TRABZON!

Trabzon öyle güzel bir şehir ki, bir postu hakediyor dedim.(ya aslında bugün bişey yapmadım da ondan:)).
Ben sadece en sevdiğim yerlerin fotoğraflarını koyacağım..
 Sümela manastırına giden yol, sislerin arasındani mis gibi toprak kokusunu içine çekerek, arkadaşlarla koyu bir sohbete dalarak çıkarsın.Araba gitmez o yollarda, yürümek şart.

Her gidişimde bir kez daha hayret ederim bu kadar yüksekteki kayaları bir manastır yapmak için nasıl oymuşlar..


Atatürk Köşkü, içini gezmek bana da nasip olmadı henüz..Müze olduğundan haftasonları kapalı, e hafta içi de ben çalışıyordum ondan yani.Ama bahçesi de muhteşem güzellikte.


En ennnn bayıldığım:UZUNGÖL..2 yıldır Trabzonda yaşıyorum şimdiye kadar 3 defa gittim , hatta kaldım, bize baya uzak aslında.. Çok çok güzel bir yer..100 defa bile gidilebilir.


Milyon tanesini görebileceğiniz şelaler..Kokusu bile bi başka..


Bunlar da taş köprüler.
Mutlaka mutlaka ama mutlaka gelmeli, buraları görmeli, gelmek isteyenleri misafir de edebilirim:)
Allaha emanet olun dostlar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler