1 Ekim 2014 Çarşamba

4 tl ye deri çanta..(deri çanta dikme denemesi)

Evet evet şaka değil bu çanta 4 tl...40 cm lik bir suni deri parçası almıştım yarısınmdan bunu diktim, Aksesuarlar mı... Eski bir çanta sapı,  bi de eşimin eski bir kemerinin tokası.:)
Bu çantayı yapmaya 2 hafta önce başlamıştım.Ama bir türlü istediğim aksesuarları bulamayınca beklemek zorunda kaldı.

Deriden, kapitoneden ve evadan olmak üzere üç defa aynı boylarda parçalar kestim..ben 28 cm e 25 yaptım.

Cepsiz olmaz tabiii, cep mutlaka dikilmeli..


Önce böyle yapıp kısa sap dikicektim ama bebek küçük olunca kısa saplı çantalar pek kullanışlı olmuyor diye uzun saplı yapmaya karar verdim.


Kapitoneyi ve deriyi ayrı ayrı çanta gibi dikip sonra kapitoneyi derinin içine yerleştirdim..Araya da kalıplı durması için eva koydum.


Kenarlara sapları takabilmek için böyle minik parçalar diktim.Evet dikişte biraz yamukluklar var çünkü benim makinam kendinden masalı olduğu için buraları dikmekte baya zorlandım...


Sonra bi de kapak ekleyip, gözüme çok sade gelen çantaya eşimin kemerinin tokasını metal bir tel yardımıyla tutturdum...Sonuç çok da hoşuma gitti, okulda bile takarım ben bunu..






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler