20 Kasım 2014 Perşembe

DİKİŞ MİKİŞ YOK..


Bundan yaklaşık 10 gün kadar önce overlok ipliklerimden bir tanesi bitmişti...Ben de daha önce de riga cetvel takımı alıp memnun kaldığım iğneiplikburada.com a başvurdum tabi hemen...Fiyatlar da uygundu, 4 tane sipariş ettim..Garanti olsun diye de aradım, siparişlerimi söyledim ve ödemeyi yaptığımı söyledim..Karşımdaki kadın tamam kargonuzu bugün çıkarıyorum dedi.Adres olarak oraya daha kolay geldiği ve adres hatası olmadığı için okulun adresini vermiştim.eşime her gün soruyorum bana kargo geldi mi, yok, bana kargo geldi mi yok...TAM 10 GÜN BEKLEDİM..Allah Allah dedim şimdiye gelmesi gerekirdi ama bugün en sonunda aradım.Meğer 10 gündür benim siparişimle aramama rağmen ilgilenen olmamış.Bugün konuştuğum adam, hemen bugün çıkarıcam kargonuzu dedi ama az önce tekrar aradım yine hemen çıkarıcam kargonuzu dedi..Bakalım kaç gün daha beklicem..Bu arada diğer overlok ipliklerim de bittiği için dikiş mikiş yok..
Daha önce burada yapmış olduğum tavsiyemi geri alıyorum...Bu siteden alış veriş yapıp da sorun yaşamanızı istemem.

6 yorum :

  1. Bazen oluyor böyle gecikmeler o yüzden pek sevmiyorum internetten alışveriş yapmayı ben:/ ama geçte olsa gelir sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevmiyorum ama çarem yoktu, küçük bebekle yollara düşmek istemedim..güya aksama olmasın diye önceden sipariş vermiştim ama nerdeee...

      Sil
  2. Sıkma canınııı,geç olsun da güç olmasınn :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç yapmıyorum internetten alışveriş hep korkmuşumdur. Umarım gelir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aradıklarımı buradan bulabilsem ben de yapmazdım ama mecburiyetten biraz da, inşallah gelir.

      Sil

teşekkürler