17 Aralık 2014 Çarşamba

ŞEFFAF CEPLİ DİKİŞ ORGANİZERİ

Merhabalar..Benim dikiş malzemelerim de çoğu arkadaş gibi kutularda duruyordu.Bişey dikeceğim zaman iğnesini ipini malzemelrini bulana kadar zaten kısıtlı olan zamanımın çoğu da gidiyordu...Bu soruna bir çözüm bulmalıyım derken pinterestte bu fikri gördüm..Sonradan farkettim ki byantigone de benzer bişey yapmış...Ancak ikisinde de yapılışına dair fazla açıklama yoktu..Biraz tahmin biraz deneme yanılmayla yaptım yani:)

İstediğim endeki kumaşın 3 tarafını kestim, sadece askılığı geçireceğim kısmı kesmedim...Sonra şeffaf masa örtüsü kumaşını 10 cm lik şeritler halinde kestim..Ki ben metresini 5 tl den aldım, yarım metresinden iki tane organizer çıkıyor...Bu şeritlere pembe kurdeleyi diktim..Daha sonra da bu şeritleri kumaşın tek katına yağ sürerek diktim yoksa dikmesi zor oluyor...Daha sonra da bölmeleri de 10 cm olacak şekilde diktim..Bi de ilik düğmesi yardımıyla dikiş başlarını ve dikiş sonlarını iki kez diktim yoksa sökülüyor arkadaşlar...Daha sonra ikiye katladığımız kumaşın ortasından bir yuvarlak kesiyoruz ve yanları dikip bu yuvarlağı biyeyle döndükten sonra askılığı geçirip en alt kısmını dikiyoruz...


Sonra da malzemelerimizi yerleştiriyoruz..Benimkilerin bir kısmı sığdı ancak zaman buldukça bir kaç tane daha dikmeyi düşünüyorum bunlardan..



Şimdilerde kızıma da buna benzer bişey dikiyorum, yarısını diktim bitince onu da paylaşırım inşallah..not bitmişine burdan bakabilirsiniz..Sizlere de fikir olsun diye paylaştım Allah a emanet canlar..

10 yorum :

  1. Çok güzel fikir çokta güzel olmuş eline sağlık inşaAllah uygun kumaş bulup denerim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii çok teşekkür ederim ki...inşallah:)

      Sil
  2. Valla cok guzel fikir arkadasm bi vakit bulabilsem yapicam bende boyle bisey banada lazm dikis diktigm odada hersey kutularn icinde malesef:/ gule gule kullan cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çok çabuk bitiyor kesinlikle tavsiye ederim bak..

      Sil
  3. Tam aradığım şey,harikasın ve şeffaf olması çok iyi bir fikir.Bir arkadaşım dikelim diye çok ısrar ediyor,ona dikecektik :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa işinize yaraması daha da hoşuma gitti...merakla bekliyorum sizinkini de:)

      Sil
  4. Süper fikir ellerine aklına sağlık cidden çok kullaşlı bir organizer olmuş harikasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok şımardımmm şimdi ya..teşekkür ederim..

      Sil
  5. Süper çok beğendim, her an dikebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii çok sevinirim, ben de sizin o pelerinize bayılmıştım yaa ama benim onu dikebilmek için bir iki sene beklemem gerek aslınd şöyle bol resimli detaylı dikiş aşamaları olan bir post hiç fena olmazdı pelerin hakkında:)

      Sil

teşekkürler